Doen

Geloven is een werkwoord! Je kunt heel veel doen in de Lievevrouweparochie. Om een ander te helpen of je geloof met anderen te delen en versterken. We organiseren activiteiten voor kinderen, tieners, jongeren en senioren. Samen staan we klaar voor onze medemensen, naar het voorbeeld van Jezus. Doe je ook mee?

Omzien naar elkaar

Jezus had oog voor kwetsbare en arme mensen. Hij zag hen en werd door hen geraakt. Hij deed wat hij kon om hen te helpen. Wij volgen zijn voorbeeld, door om te zien naar onze medemensen. Doe je mee?

Voor jongeren en kinderen

In spellen, verhalen en creatieve activiteiten ontdek jij je geloof. Samen met leeftijdsgenoten ontdek je wie Jezus is. Bidden en vieren is veel leuker als je het met elkaar kan doen. We hebben activiteiten voor iedereen van 0 t/m 30 jaar. Doe je mee?

Voor senioren

Iedere leeftijdsfase kent zijn eigen vragen. Samen met leeftijdsgenoten kunt u uw katholieke geloof in onze parochie beleven. Zolang u dat kunt, komt u daarvoor naar de parochie. Gaat dat niet? Dan komen wij naar u toe.

We organiseren veel activiteiten om je geloof verder te verdiepen. Bekijk alle aankomende vieringen en activiteiten in de Agenda.

Wil je helpen bij activiteiten? We kunnen veel hulp gebruiken! Als Medewerker Leren kan je jouw steentje bijdragen aan de parochie.