Katholiek worden

Voel je je aangetrokken tot de katholieke kerk? Wil je je laten dopen? Of twijfel je daarover? Als je nadenkt om in je leven een (nieuwe) keuze te maken, gaan we graag samen met jou op weg. We bespreken jouw vragen en ontdekken samen het geloof.

Als je nog niet gedoopt bent, kun je op latere leeftijd alsnog toetreden tot de katholieke kerk. Je wordt dan geloofsleerling. In gesprek met een pastor verdiep je je in het katholieke geloof. Als je gedoopt bent in een andere kerk en katholiek wilt worden, kan dat natuurlijk ook.
De viering van je toetreding, waarin je gedoopt wordt en communie en vormsel ontvangt, bereiden we samen voor.

Wil jij katholiek worden? Je bent van harte welkom in de Lievevrouweparochie! Geef je op voor een kennismaking.